Privilegeprogramma B2B

Ben jij op zoek naar een B2B privilegeprogramma dat zorgt voor loyale klanten? Laat jouw klanten zien en ervaren dat zij bij jou een streepje voor hebben. Door middel van extra service en voorrecht inspireer je de klant en bouw je aan emotionele binding. Dunck ontwikkelt, implementeert en beheert succesvolle privilegeprogramma’s voor de B2B. Onze programma’s zorgen aantoonbaar voor meer klantinzicht, meer engagement, nieuwe klanten, hogere klantwaarde en meer klantloyaliteit.

Herken jij een van de volgende loyalty uitdagingen?

Indirect verkoopkanaal

Direct verkoopkanaal

Wij lossen jouw uitdagingen op!

B2B loyalty specialist Dunck helpt jou met het ontwikkelen, implementeren en beheren van een succesvol B2B privilegeprogramma. Door middel van extra service en unieke privileges zorgen we ervoor dat we jouw klanten inspireren, boeien, betrekken en binden. Samen met jou zorgen wij voor een onderscheidend en hartveroverend privilegeprogramma.

Jouw loyaliteitsprogramma wordt volledig afgestemd op de businesscontext van jouw organisatie en sluit dus naadloos aan op de unieke uitdagingen waar jouw organisatie voor staat. Van creatief concept tot implementatie, en van beheer tot structureel stimuleren van klantloyaliteit. Wij staan voor je klaar.

Connect

Wij zorgen voor een connectie met je klanten. Bouw een waardevolle database van deelnemers op.

Beloon

Bouw een band op en beloon je klanten met aantrekkelijke privileges die worden gedreven door voordeel, voorrang en voorrecht.

Ontdek

Krijg volledig inzicht in je klant. Verzamel data over o.a. bestelgedrag, klantprofielen, programme data en interactiedata.

Activeer

Stimuleer en verleid klanten tot gewenst gedrag. Zet slimme sales en marketingactivaties in voor maximaal resultaat. Ga voor groei!

Zo geef je trouwe klanten een streepje voor

Door middel van extra services en voorrechten inspireer je de klant en bouw je aan emotionele binding. Samen met jou zorgen we voor een goede set aan privileges die jouw klanten echt dat streepje voor geven.

Voordeel

Een voorwaardelijke (staffel)korting op eigen producten en diensten. Of korting bij derden.

Voorrang

Bied klanten bijvoorbeeld als eerste toegang tot de pre-sale en exclusieve events of een speciale servicelijn.

Voorrecht

Geef klanten een streepje voor middels verlengde garanties, toegang tot een kennisbank of e-learning, gratis merchandise en POS materiaal of andere relevante services.

Vermaak

Versterk de binding met jouw klanten door aansprekende spaar- & winacties, loterijen & sweepstakes of memorabele spontane verrassingen.

Maatwerk

Wil jij trouwe klanten op een andere manier een streepje voor geven? Ieder programma kent zijn eigen unieke invulling. Ook jouw wensen zijn mogelijk.

Benut de kracht van een multi-layer programma

In B2B omgevingen gaat vaak de 80/20 regel op. Een klein deel van je klanten is verantwoordelijk voor een groot deel van de omzet. In een multi-layer programma bouw je de privileges per klantwaarde segment zorgvuldig op. Zo zorg je ervoor dat jouw resources eerlijk verdeeld worden op basis van de huidige klantrelatie. Op deze manier krijgen topklanten de meeste privileges en worden kleinere klanten juist gestimuleerd om meer te doen.  

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op voor gratis advies.

MyLoyalty: Hét instrument voor loyale klanten

Ons innovatieve platform is ontwikkeld voor de ondersteuning van ieder type loyaliteitsprogramma. Het platform bestaat uit verschillende modules die jou als marketeer in staat stellen om de hedendaagse loyalty uitdagingen te overwinnen.

Ons platform ontsluit een nieuw marketingkanaal van waaruit je met klanten kunt communiceren. Het biedt tools om waardevolle klantinzichten te verzamelen en klantgedrag met slimme campagnes heel gericht te stimuleren. Het voegt onderscheidende waarde toe aan de klantbeleving en verstevigt de klantrelatie.

Bovendien kan het platform eenvoudig geïntegreerd worden in jouw bestaande ICT landschap. Kortom, met MyLoyalty ben je klaar voor de toekomst.

Spaarprogramma Solar Nederland

Case: Privilegeprogramma MS Schippers

loyaliteitsprogramma - B2B Privilege programma

MS Schippers is een agrarische groothandel voor de intensieve veehouderij. De organisatie is uitgegroeid tot een internationale onderneming met 350 medewerkers, 10.000 producten en 12 kantoren over de hele wereld.

Vroeger kende MS Schippers haar klanten persoonlijk en kon zij middels persoonlijk contact optimaal inspelen op klantbehoeften en potentie. Letterlijk werden klanten bezocht met de SRV-wagen. De afgelopen jaren heeft het bedrijf een enorme groei doorgemaakt.

Om de groeiambitie waar te maken was MS schippers op zoek naar een eerlijk, transparant en duidelijk privilegeprogramma dat past bij de relatie tussen MS Schippers en de individuele klant.

Op 1 april 2019 was het zover; het nieuwe A-Grow loyaliteitsprogramma van MS Schippers werd gelanceerd. Een gelaagd loyaliteitsprogramma waarbij klanten zowel financiële als emotionele privileges verkrijgen.

Onze bewezen en succesvolle aanpak

Van tekentafel tot succes in de praktijk. Zo zorgen wij voor een onderscheidend en succesvol B2B loyaliteitsprogramma.

Analyse

Onze aanpak start met het verkennen van de huidige wereld. Dit zorgt voor de juiste inzichten om het B2B loyaliteitsprogramma op te baseren. Een onderscheidend en succesvol programma sluit naadloos aan bij de organisatie, doelen, markt en natuurlijk jouw klanten.

Concept

Op basis van alle inzichten, ideation en jarenlange ervaring werken we in deze fase het Loyalty Concept uit. Het concept omvat alle elementen die voor een succesvol B2B loyaliteitsprogramma zorgen. We zorgen voor een optimale klantbeleving en maximaal resultaat.

Creatie

Van concept naar praktijk begint bij creatie. Wij ondersteunen bij de ontwikkeling van alle benodigde onderdelen. Denk aan het uitwerken van aansprekende communicatie middelen. Van design tot uitgewerkte websites, campagnes of content. Dunck ontzorgt waar nodig.

Implementatie

De implementatie is vaak technisch van aard. Wij zorgen ervoor dat je het beste haalt uit beschikbare technologieën. Waar mogelijk door efficiënt gebruik te maken van jouw eigen systemen in combinatie met ons MyLoyalty Platform. Dunck regelt het voor je.

Support

Om het maximale uit jouw B2B loyaliteitsprogramma te halen bieden we ondersteuning in de dagelijkse praktijk. Zo kun je er op vertrouwen dat alles gaat zoals het hoort.Van strategisch meedenken, de volledige operationele uitvoering, succesmeting en doorontwikkeling. Dunck is er altijd voor je.

Wil jij ook aan de slag met een B2B privilegeprogramma?

Wij zorgen voor een uniek en onderscheidend B2B privilegeprogamma. Neem contact met ons op. 

Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.

ambassadeur campagnes

Meer weten? Bekijk ons loyalty marketing blog

Onze loyalty specialisten delen graag hun kennis en ervaringen op het gebied van loyalty marketing. Bekijk snel onze blog. Dé plek om informatie en de laatste inzichten te krijgen over loyaliteitsprogramma’s en klantenbinding. 

Of bekijk onze downloads

Wij delen graag onze kennis. Bekijk onze e-books, whitepapers en andere handige tools. We helpen jou graag meer inzicht te krijgen in loyaliteitsprogramma’s en klantenbehoud!