Klantenkaart
De klantenkaart blijft een krachtige, tastbare verbinder. Hét bewijs dat de klant deelneemt aan jouw loyaliteitsprogramma en recht heeft op bijbehorende benefits. In het bijzonder is het een goed instrument om klantgedrag in kaart te brengen.
Methodiek
Resultaat
Met een klantenkaartprogramma bouwt jouw organisatie uitgebreide klantkennis op. Met een klantenkaart breng je het gedrag van je klanten in kaart en kan je gericht met de klant communiceren en aanbiedingen op maat doen. De kaart is een tastbaar bewijs voor de relatie tussen jou en de klant en zorgt voor zowel rationele als emotionele binding.
Case: Loyaliteitsprogramma voor vakbond FNV

Vakbond FNV wilde een loyaliteitsprogramma gericht op exclusieve voordelen voor de leden. Het doel: de loyaliteit van 1,1 miljoen leden vergroten. Wij ontwikkelden en implementeerden Ledenvoordeel FNV. Een loyaliteitsprogramma waarbij leden continu voordelen ontvangen van mooie A-merken.
Dunck verzorgt het volledige loyaliteitsprogramma voor de FNV met onder meer de partnerorganisatie, service en communicatie. Ook zijn wij verantwoordelijk voor loyaliteit meten, evaluatie en doorontwikkeling van het customer loyalty programma.
Inmiddels is 85% van de leden bekend met het loyaliteitsprogramma en de voordelen worden gemiddeld beoordeeld met een 8,2!
Deze bedrijven hebben de klantloyaliteit aanzienlijk verbeterd:








Hulp nodig bij jouw loyaliteitsprogramma?
Ben je op zoek naar een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma? Neem dan contact met ons op.
Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.
