Klantonderzoek & NPS

Middels klantonderzoek maken we inzichtelijk hoe tevreden en loyaal jouw klant momenteel is. Hierbij gebruiken we uiteraard ook de Net Promotor Score (NPS). We vertalen de onderzoeksresultaten naar concrete verbeterstappen.

Methodiek

We hebben ruime ervaring met het uitvoeren van klantonderzoeken en NPS-metingen. We maken de kwaliteit van de klantrelatie inzichtelijk, inclusief de beïnvloedingsfactoren. Hiervoor hanteren we zowel kwantitatieve als kwalitatieve methoden, zoals enquêtes, focusgroepen, interviews, etc. Vervolgens vertalen we de onderzoeksresultaten direct naar strategische implicaties en concrete verbeterpunten rond klantloyaliteit.

Resultaat

Klanttevredenheid en klantloyaliteit zijn helder inzichtelijk, inclusief achterliggende factoren. Je beschikt over heldere resultaten in termen van NPS en andere relevante loyaliteitsscores. Je weet waar je klantloyaliteit kunt verbeteren. Indien gewenst integreren we deze ook in campagnecycli en loyaliteitsprogramma’s.

Deze bedrijven hebben de klantloyaliteit aanzienlijk verbeterd:

Wil je meer weten over klantonderzoek en NPS?

Neem contact met ons op en laat je inspireren door onze mooie cases en ervaringen met loyaliteitsmarketing