Klantwaarde campagnes

De waarde van je klant neemt toe als hij langer klant blijft. Hij gaat meer besteden en de kosten die je voor hem maakt gaan omlaag. We zetten specifieke campagnes in om deze doelstellingen te bereiken.

Methodiek

We ontwikkelen een samenhangende set aan campagnes, passend bij jouw positionering en productensuite. De nadruk ligt op klantomzet en klantkosten. We zoeken balans tussen aanbod en acceptatiegrenzen. We wisselen softe campagnes (behoeftecreatie) en harde campagnes (directe conversie) af. Kostenreductie campagnes kunnen bijvoorbeeld selfservice of automatische incasso stimuleren.

Resultaat

Jouw organisatie heeft een optimale klantwaardeontwikkeling op korte en lange termijn. De omzet groeit door de juiste mix van behoeftecreatie en conversie. De winstgevendheid neemt tevens toe door lagere cost-to-serve. We kunnen de campagnes ook voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Deze bedrijven hebben de klantloyaliteit aanzienlijk verbeterd:

Hulp nodig bij jouw loyaliteitsprogramma?

Ben je op zoek naar een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma? Neem dan contact op met Leon. Samen met jou kijkt hij naar de mogelijkheden voor een geschikt loyaliteitprogramma. Als je wil weten hoe wij omgaan met jouw gegevens, bekijk dan ons privacy statement.

ambassadeur campagnes