Klantwaarde campagnes
De waarde van je klant neemt toe als hij langer klant blijft. Hij gaat meer besteden en de kosten die je voor hem maakt gaan omlaag. We zetten specifieke campagnes in om deze doelstellingen te bereiken.
Methodiek
We ontwikkelen een samenhangende set aan campagnes, passend bij jouw positionering en productensuite. De nadruk ligt op klantomzet en klantkosten. We zoeken balans tussen aanbod en acceptatiegrenzen. We wisselen softe campagnes (behoeftecreatie) en harde campagnes (directe conversie) af. Kostenreductie campagnes kunnen bijvoorbeeld selfservice of automatische incasso stimuleren.
Resultaat
Jouw organisatie heeft een optimale klantwaardeontwikkeling op korte en lange termijn. De omzet groeit door de juiste mix van behoeftecreatie en conversie. De winstgevendheid neemt tevens toe door lagere cost-to-serve. We kunnen de campagnes ook voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.
Hulp nodig bij jouw klantwaarde campagne?
Ben je op zoek naar een onderscheidend klantwaarde campagne? Neem dan contact met ons op.
Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.
