Loyalty Campagne

Een impuls geven aan de loyaliteit van jouw klanten. Dit kan door reactieve en proactieve campagnes, die inspelen op specifiek klantgedrag of een bijzondere gebeurtenis. Wij ontwikkelen aansprekende en effectieve campagnes die jouw klanten de juiste aandacht geven.

Waarom

Je wilt de loyaliteit van jouw klanten een stevige impuls geven. Hiermee wil je ontwikkeling en/of tevredenheid stimuleren. Je wilt specifiek klantgedrag of een bijzondere gebeurtenis aangrijpen om jouw klanten de aandacht te geven die zij verdienen.

Methodiek

We brengen relevante reactieve en proactieve momenten in kaart. We identificeren campagnegroepen en ontwikkelen hierop toegesneden campagnes. Waar nodig organiseren we aansprekende benefits. In overleg met jou verzorgen we ook de realisatie en evaluatie.

Resultaat

Je geeft jouw klanten de aandacht die zij verdienen. Je spreekt erkenning en waardering uit en beloont hen waar gewenst met aansprekende benefits. Op relevante momenten weet je de binding te met jouw klanten te versterken en ontwikkeling en tevredenheid te stimuleren.

Case: Verjaardagscampagne Raaak Personeel

Voor uitzendbureaus is het cruciaal om een sterke band op te bouwen met hun personeel. In de regel geldt: hoe langer iemand blijft, hoe hoger het rendement.

Uit het tevredenheidsonderzoek bleek dat er kansen lagen om de tevredenheid van uitzendkrachten te verbeteren. Vooral na verloop van tijd in het dienstverband. Samen met Raaak realiseerden we effectieve oplossingen.

Benieuwd naar één van deze oplossingen?

Enkele partijen die wij hebben geholpen met een Loyalty Campagne:

Hulp nodig bij het ontwikkelen van gave loyalty campagnes?

Neem contact met ons op en samen kijken we naar de mogelijkheden om jou te helpen met succesvolle loyalty campagnes.

Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.

Leon Toonen