Loyalty Insight

Wil je weten waar jouw kansen liggen op het gebied van klantloyaliteit? Hoe loyaal jouw klanten zich voelen en gedragen? Of hoe effectief je verschillende loyalty marketing activiteiten zijn? Dunck geeft je dit inzicht. Niet alleen in je klanten, maar ook in je programma’s, campagnes en journeys.  Zo heb je de juiste inzichten om fact-based te bouwen aan loyaliteit.

Herken jij een van de volgende loyalty uitdagingen?

  • Je wilt werken aan klantloyaliteit, maar mist inzicht in hoe jouw organisatie presteert op dit gebied
  • Je ziet dat klanten bepaald gedrag vertonen, maar mist inzicht in wat hun gedrag drijft
  • Je wilt campagnes gerichter en effectiever inzetten, maar mist inzicht in je klantsegmenten en de potentie van ieder segment
  • Je wilt je dienstverlening verbeteren, maar mist inzicht in hoe je klanten deze ervaren en waar de grootste verbeterpunten liggen
  • Je investeert of wilt gaan investeren in een loyaliteitsprogramma of -campagne, maar kunt de investering niet verantwoorden
  • Je twijfelt of loyalty marketing bij jouw organisatie past en zoekt naar bewijslast

Wij lossen jouw uitdagingen op!

Samen met jou zorgen wij voor de inzichten die jij nodig hebt om klantloyaliteit naar een hoger niveau te brengen. Dit doen we middels klantonderzoek en -gedragsanalyse. Met deze inzichten beschik je over een gedegen fundament om jouw loyaliteitsstrategie, programma’s en campagnes te ontwikkelen en optimaliseren. Zo verhoog je het rendement op jouw loyalty inspanningen. Tast niet langer in het duister en laat je vrijblijvend inspireren.

Onze Loyalty Insight oplossingen

Als loyalty specialist bieden wij effectieve loyalty insight oplossingen aan. Van oplossingen die gaan over het meten van klantgedrag (uitstroom, waarde, betrokkenheid) en klantattitude (intenties, tevredenheid, verwachtingen, ervaringen, wensen en behoeften) tot oplossingen die gaan over het meten van de potentie, het succes en de effectiviteit van programma’s, campagnes en journeys. Voldoende keus dus!

Klantgedrag

Om vast te stellen hoe je organisatie presteert op klantloyaliteit, is inzicht in zowel uitstroom, klantwaarde als betrokkenheid nodig. Immers: loyale klanten blijven langer, besteden meer en doen meer. Door deze drie assen te meten krijg je een volledig beeld van de loyaliteit van jouw klanten.

Klantattitude

Om een klant op een effectieve en duurzame manier te behouden en zijn of haar maximale potentie te benutten is het belangrijk om te weten hoe betrokken de klant zich voelt en wat de verwachtingen, ervaringen, wensen en behoeften van de klant zijn.

Loyalty Marketing

Als je in loyaliteitsmarketing investeert, wil je graag weten hoe effectief dit is. Maar ook als je dat nog niet doet, is het belangrijk om te weten met wat voor type programma’s of campagnes je het verschil gaat maken. Kortom: meet het succes en de potentie van je loyalty marketing activiteiten.

Loyalty Management

Als management of marketing team wil je beslissingen kunnen nemen die goed onderbouwd zijn. Het liefst laat je jezelf zo min mogelijk door onderbuikgevoelens leiden. Feiten zijn dus key. Zeker als het om belangrijke beslissingen gaat zoals het wel of niet beginnen aan een loyaliteitsprogramma. Een businesscase of dashboard helpen hierbij.

Enkele partijen die wij hebben geholpen bij Loyalty Insights:

Hulp nodig bij het krijgen van meer loyalty inzichten?

Neem contact met ons op en samen kijken we naar de mogelijkheden om jou te helpen op het gebied van loyalty insights.

Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.

ambassadeur campagnes

Bekijk ons loyalty marketing blog

Onze loyalty specialisten delen graag hun kennis en ervaringen op het gebied van loyalty marketing. Bekijk snel onze blog. Dé plek om informatie en de laatste inzichten te krijgen over loyaliteitsprogramma’s en klantenbinding. 

Of bekijk onze downloads

Wij delen graag onze kennis. Bekijk onze e-books, whitepapers en andere handige tools. We helpen jou graag meer inzicht te krijgen in loyaliteitsprogramma’s en klantenbehoud!