Loyalty Plan

Steeds meer organisaties ontwikkelen initiatieven op gebied van loyaliteitsmarketing. Om klantloyaliteit echt naar het volgende niveau te kunnen brengen, is een gefundeerd en concreet strategisch Loyalty Plan noodzakelijk.

Methodiek

Middels uitgebreide analyse creëren we inzicht in de loyaliteitsproblematiek van de organisatie en brengen we de huidige stand van zaken in kaart. Deze inzichten stellen we samen met jou vast en vormen het fundament voor de visie op klantloyaliteit, zowel vanuit organisatie- als uit klantperspectief. Dit vormt het toetsingskader bij de ontwikkeling van een totaaloverzicht aan bestaande en nieuwe activiteiten gericht op het reduceren van uitstroom en verhogen van klantwaarde. Tot slot worden deze verder geconcretiseerd door middel van uit te voeren projecten in de tijd.

Resultaat

Door de methodische aanpak met een grondige analyse krijg je uiteindelijk een goed onderbouwde meerjarenvisie op klantloyaliteit. Deze visie geeft weer hoe jouw organisatie de komende jaren concreet werkt aan klantenbinding en aan het verhogen van de klantwaarde. Daarbij krijg je ook overzicht over alle te ondernemen activiteiten en bijbehorende projecten, inclusief prioritering, planning en toewijzing in de organisatie.

Deze bedrijven hebben de klantloyaliteit aanzienlijk verbeterd:

Hulp nodig bij jouw Loyalty Plan?

Ben je op zoek naar een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma? Neem dan contact op met Leon. Samen met jou kijkt hij naar de mogelijkheden voor een geschikt loyaliteitprogramma. Als je wil weten hoe wij omgaan met jouw gegevens, bekijk dan ons privacy statement.

ambassadeur campagnes