Spaarprogramma
Wil je loyale klanten belonen met een spaarprogramma? of wil je juist meer loyale klanten? Door het direct belonen van klanten een effectief middel voor het stimuleren van het gewenste klantgedrag en niet te vergeten: klantbehoud.
Hét instrument voor loyale klanten
Dunck helpt jou om een spaarprogramma neer te zetten waarmee de klantloyaliteit én klantwaarde echt worden verhoogd. Samen met jou bepalen we welk klantgedrag we willen stimuleren. De doelstellingen zijn de start voor de creatie van een onderscheidend loyalty spaarprogramma. In een korte periode werken we het hele concept uit. Het spaarprogramma krijgt een unieke naam, een eigen spaar-en beloningssysteem en niet onbelangrijk een financieel model.
Vervolgens gaan we aan de slag met de inrichting van de customer journeys en creëren we betoverende customer experiences. Samen zorgen we ervoor dat het totale plaatje klopt met een passend design, de juiste kanalen en de achterliggende techniek.


Het spaarprogramma platform van Dunck
Het loyalty platform van Dunck biedt de technologische fundering voor jouw spaarprogramma. Door het modulaire platform gebruiken we enkel datgene dat nodig is. Op deze manier beperken we de ontwikkelfase en kunnen we tijd en energie steken in wat echt belangrijk is: het stimuleren van klantgedrag, het aantal loyale klanten vergroten en bouwen aan klantbehoud.
Het platform geeft de marketing- en salesafdeling de tools in handen om klantdata te verzamelen, klantinzichten te verkrijgen en effectieve multi-channel campagnes in te richten. Op deze manier wordt jouw spaarprogramma een succes!
Case: Loyaliteitsprogramma voor vakbond FNV

Vakbond FNV wilde een loyaliteitsprogramma gericht op exclusieve voordelen voor de leden. Het doel: de loyaliteit van 1,1 miljoen leden vergroten. Wij ontwikkelden en implementeerden Ledenvoordeel FNV. Een loyaliteitsprogramma waarbij leden continu voordelen ontvangen van mooie A-merken.
Dunck verzorgt het volledige loyaliteitsprogramma voor de FNV met onder meer de partnerorganisatie, service en communicatie. Ook zijn wij verantwoordelijk voor loyaliteit meten, evaluatie en doorontwikkeling van het customer loyalty programma.
Inmiddels is 85% van de leden bekend met het loyaliteitsprogramma en de voordelen worden gemiddeld beoordeeld met een 8,2!
Dunck: dé spaarprogramma specialist
Wij zijn sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland. We verzorgen complete loyaliteitsprogramma’s en -campagnes. Van creatief concept tot en met implementatie en beheer voor alle soorten van loyaliteitsprogramma’s, zoals een spaarprogramma. Onze opdrachtgevers zijn actief in veel verschillende sectoren en hebben diverse doelgroepen, van klant tot donateur, van lid tot abonnee. Dit brede track record stelt ons in staat meervoudige inzichten in loyaliteit te gebruiken voor een succesvol loyalty programma!
Waarom starten?
- Verrijk klantinzichten door het opbouwen van klantdata
- Bouw klantprofielen op en ontwikkel 1-op-1 klantstrategieën
- Vergroot het aantal loyale klanten en bouw aan klantbehoud
- Een instrument om gewenst klantgedrag te stimuleren
- Vergroot klantwaarde door de inzet van een spaarprogramma
Wil jij meer loyale klanten?
Ben je op zoek naar een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma? Neem dan contact met ons op.
Natuurlijk gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer weten? Bekijk ons privacystatement.

Meer informatie over loyaliteitsprogramma
Lees hier alles wat je moet weten over een loyaliteitsprogramma van Dunck.
Je wilt een effectief spaarprogramma maken voor het genereren van loyale klanten. Een speciaal spaarprogramma dat het mogelijk maakt de klantwaarde te maximaliseren en gewenst klantgedrag te stimuleren maakt. Als spaarprogramma specialist zorgen wij voor loyale klanten die door een uitgekiend spaarmodel aangetrokken worden tot jouw organisatie.
Jouw spaarprogramma wordt op maat gemaakt voor de uitdagingen waar jullie voor staan. Door ons innovatief spaarprogramma platform wordt het mogelijk snel en eenvoudig een spaarprogramma te ontwikkelen en te implementeren. Met meer dan 17 jaar ervaring met loyalty programma’s beschikt Dunck over ruime kennis in verschillende sectoren voor onder andere loyale klanten, leden en donateurs.
Een spaarprogramma gericht op consumenten moet gericht zijn op gemak voor de klant. Geen moeilijke processen, maar direct klantvoordeel. Het spaarprogramma platform van Dunck kan multichannel worden ingezet en is gericht op 1-op-1 klantcontact.
De invulling van een spaarprogramma B2B is anders dan op de consumentenmarkt. De besluitvorming en klantrelatie is complexer en de diversiteit is groter. Een B2B spaarprogramma van Dunck is voor elke accountmanager van toegevoegde waarde door klantinzicht en directe tooling. Dunck biedt ook partnerprogramma’s, reseller programma’s en diverse medewerker programma’s
Wil je meer weten over een spaarprogramma?
Vul het contactformulier in en laat ons contact met jou opnemen.