B2C
Loyalty Program
Meer dan een lage telefoonrekening
In opdracht van Lebara heeft Dunck de Voordeelclub omgetoverd tot een instrument dat volledig aansluit bij de herpositionering van de telecomprovider. Bekijk hoe de nieuwe Lebara Voordeelclub tot stand is gekomen!
Verenigingen
Loyalty Insights
Focusgroepen onder leden
Om haar leden beter te begrijpen, heeft de Fietsersbond in samenwerking met Dunck een kwantitatief- én kwalitatief onderzoek opgezet. Met de resultaten hiervan kan de Fietsersbond haar strategie voor een fietsveilig Nederland verfijnen naar de wensen en verwachtingen van haar leden. Benieuwd naar de resultaten? Lees snel verder!
Charity
Loyalty Campaign
Waarderingskalender voor donateurs
Het uitspreken van waardering een krachtig instrument om loyaliteit verder te versterken. Benieuwd hoe Dunck en de Hersenstichting middels een waarderingskalender impact maken op donateursloyaliteit? Je leest het hier!
Charity
Loyalty Insights
Focusgroepen onder donateurs
Ontdek hoe Stichting het Gehandicapte Kind haar donateurs nog beter aan zich bindt! Lees hoe digitale focussengroepen, in samenwerking met Dunck, waardevolle inzichten opleverden en zelfs leidden tot een nieuwe missie speciaal gecreëerd voor donateurs.
Charity
Loyalty Insights
Focusgroepen onder supporters
Dunck leidt Greenpeace naar succes met strategische inzichten! Digitale focusgroepen hebben, onder leiding van Dunck, essentiële inzichten opgeleverd voor het herontwerp van onder andere het magazine. Lees hier hoe een groen communicatiesucces is behaald dankzij deze doelgerichte aanpak!
Charity
Loyalty Strategy
Strategisch Loyalty Plan voor supporters
Greenpeace introduceert, in samenwerking met Dunck, een strategisch loyaliteitsplan voor supporters om de steun te vergroten. Benieuwd naar hoe Dunck dit plan heeft opgesteld? Je leest het hier!
B2B
Loyalty Program
Loyaliteitsprogramma voor bloemisten
Dankzij Dunck Loyalty heeft Hoek Flowers een sterke marketingtool ontwikkeld om klantrelaties te verbeteren en klantgedrag gericht te stimuleren. De tool verhoogt klanttevredenheid en ontzorgt het marketingteam met geautomatiseerde campagnes. Bekijk hier het hele verhaal!
Verenigingen
Loyalty Program
Voordeelprogramma voor leden
Bekijk hoe Dunck het ledenvoordeelprogramma van de FNV heeft getransformeerd, met een focus op strategische exclusieve voordelen. Lees snel verder over het succes en waarom deze samenwerking een passende vernieuwing is voor de FNV.
B2B
Loyalty Program
Spaarprogramma voor frituristen
Verken hier het succesverhaal van Vanreusel's innovatieve SnackCoins spaarprogramma, ontwikkeld in samenwerking met Dunck! Benieuwd hoe frituristen nu eenvoudig punten sparen kunnen sparen bij elke aankoop, hoe de lancering is verlopen en hoe de uitbreiding van het klantenbestand is gerealiseerd? Lees snel verder!
B2B
Loyalty Program
Privilegeprogramma voor agrariërs
Ben jij benieuwd naar het nieuwe A-Grow loyaliteitsprogramma van MS Schippers? In dit succesverhaal lees je hoe dit programma zowel klanten sterker bindt, als bijdraagt aan de optimalisatie van bedrijfsprocessen en de stimulatie van groei!
Verenigingen
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor nieuwe leden
Verken onze succes samenwerking met Vereniging Eigen Huis, waar de marketingspecialisten van Dunck een op maat gemaakt welkomstprogramma hebben ontwikkeld. Neem snel een kijkje en zie zelf onze impact!
B2B
Loyalty Campaign
Kortlopende spaar- & winactie
De gevolgen van de strategie en uitvoering van Dunck vielen op gedurende het jubileumjaar van Solar Nederland. Bekijk hoe onze impact van een doordacht klantenbeheer en unieke prijzen dit een succesverhaal maakte. Lees snel verder!
Charity
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor donateurs
Dunck laat het succesverhaal zien van het welkomstprogramma voor donateurs bij het Liliane Fonds! De methodiek en aansprekende campagnes van Dunck hebben de verbondenheid vergroot en het uitstroomrisico geminimaliseerd onder donateurs. Lees snel verder voor dit unieke succesverhaal!
B2C
Loyalty Program
Programma evaluatie en optimalisatie
Dunck heeft het loyaliteitsprogramma van AccorHotels getransformeerd! Met een diepgaand klant- en stakeholderonderzoek werden quickwins en strategische verbeteringen getoond, waardoor het programma nu beter aansluit op de behoeften van hotelgasten. Lees snel verder voor het hele verhaal!
B2C
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder abonnees
Lees hier de strategie achter het succes van Hearst Magazines! Hearst, bekend van topmagazines zoals ELLE en Cosmopolitan, heeft met het loyaliteitsonderzoek van Dunck niet alleen de binding met abonnees in kaart bracht, maar ook hun behoudsaanpak geoptimaliseerd. Meer weten? Klik hier!
B2B
Loyalty Insights
Markt- en concurrentieonderzoek
Bekijk hier het succesverhaal van Bakels! Samen me Dunck heeft Bakels een strategie voor duurzame groei ontwikkeld. Hierdoor heeft Bakels zowel een concurrentievoordeel weten te behalen als de klantrelaties in de bakkersmarkt weten te versterken!
B2C
Loyalty Campaign
Waarderingscampagne met cadeaushop
Ontdek hoe het snelgroeiende uitzendbureau Raaak personeel met Duncks strategische aanpak het personeelsverloop verminderde en de tevredenheid onder zowel medewerkers als uitzendkrachten verhoogde. Klik hier voor het volledige verhaal!
Charity
Loyalty Strategy
Het meten van Loyaliteit
Om het effect van alle verschillende campagnes en loyaliteitsactiviteiten te meten, kijkt Milieudefensie zowel naar attitude als gedrag. De Charity Support Score (CSS) is een belangrijke graadmeter.
B2C
Loyalty Insights
Interactief Loyalty Dashboard
Lees hier over Audax Publishing, het mediabedrijf achter de titels zoals Vriendin, Weekend en Girlz. Ontdek hoe Dunck met een uitgebreide set Loyalty KPI's en een doordacht interactief dashboard de betrokkenheid heeft verbeterd.
Charity
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder donateurs
Wat maakt donateurs van CliniClowns zo betrokken? Bekijk de inzichten en strategieën die Dunck bij CliniClowns heeft ingezet om loyaliteit te vergroten. Lees snel verder voor het succesverhaal!
Charity
Loyalty Insights
Engagement-analyse onder relaties
Dunck heeft World Animal Protection succesvol geholpen met het vergroten van de loyaliteit door de betrokkenheid te meten, segmenteren en concrete acties te ondernemen voor meetbare resultaten. Lees hier het succesverhaal!
B2C
Loyalty Insights
Tevredenheidsonderzoek
Raaak Personeel heeft via een doelgericht tevredenheidsonderzoek van Dunck waardevolle inzichten verkregen en strategische optimalisaties doorgevoerd, om de impact op klant- en uitzendkrachttevredenheid te vergroten. Lees hier het hele succesverhaal!
Charity
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder donateurs
Benieuwd naar hoe de Dierenbescherming met slimme inzichten en doortastende acties de loyaliteit van haar donateurs en leden versterkt? Leer hier alles over het succesvolle loyaliteitsonderzoek dat Dunck jaarlijks uitvoert voor de Dierenbescherming.
Charity
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder supporters
Wil je weten hoe Greenpeace zorgt voor meer betrokkenheid en binding van klanten? Dunck laat de inzichten uit het loyaliteitsonderzoek onder financiële en niet-financiële supporters zien. “Ben jij al klaar voor een groenere toekomst?" Lees snel verder!
Verenigingen
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor leden
Wil je weten waarom het FNV Welkomstprogramma zo effectief is? Bekijk de strategie achter de maandelijkse verwelkoming van duizenden nieuwe leden en kom erachter hoe dit resulteert in aantoonbare tevredenheid. Klik en lees het hele verhaal!
Charity
Loyalty Campaign
Ontwikkeling winbackcampagne
‘Behoud van natuur begint met behoud van leden’. Verken nu hoe Dunck Loyalty Natuurmonumenten heeft ondersteund bij het ontwikkelen van een doeltreffend winbackprogramma. Klik hier voor concrete resultaten en het hele succesverhaal!
Charity
Loyalty Strategy
Strategische Loyalty Plan voor donateurs
Bekijk hier het pakkende succesverhaal van Milieudefensie, waar Dunck Loyalty met het strategische Loyalty Plan de loyaliteit van 100.000 donateurs heeft versterkt! Klaar voor succes? Lees dan snel verder!
Charity
Loyalty Insights
Exit-onderzoek voormalige donateurs
Lees hoe Dunck Loyalty diepgaand onderzoek deed, telefonische interviews afnam én concrete handvatten bood voor het behoud en terugwinnen van steun aan de Hartstichting. Een must-read succesverhaal voor elke non-profit organisatie!
Charity
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor donateurs
Met 1 miljoen donateurs is KWF het grootste goede doel in Nederland. Leer het door ons ontworpen welkomstprogramma kennen dat nieuwe donateurs niet alleen aantrekt, maar ook vasthoudt. Bekijk het hele verhaal en zie de impact voor jezelf!
Charity
Loyalty Strategy
Visie op loyaliteit en strategie
Benieuwd naar het geheim achter 85% ledenbetrokkenheid van Amnesty International? Lees dan snel verder en ontdek hoe Amnesty samen met Dunck een vernieuwende visie heeft neergezet, inclusief het succes van de 'Mensenrechten Special'.