Welkomstprogramma

Jouw organisatie investeert om nieuwe klanten te werven. En vervolgens zeggen klanten op korte termijn weer op. Onder nieuwe klanten is de uitstroom vaak het grootst. Een welkomstprogramma helpt je bij het verminderen van deze uitstroom.

Methodiek

We ontwikkelen de verschillende stappen in deze campagne, toegesneden op jouw klanten. Er is aandacht voor het bevestigen van de keuze, tonen van interesse, opzetten van profielinformatie en op profiel gebaseerde vervolgcampagnes. We sluiten aan op de fase waarin de klant zich bevindt. Het welkomstprogramma beslaat vaak een periode van een tot twee jaar.

Resultaat

Je creëert vertrouwen bij de klant en geeft hem een prettige ervaring. Hij voelt zich bevestigd in zijn keuze. Je krijgt inzicht in klantgedrag en motieven. Je legt het fundament voor loyaliteit en reduceert direct uitstroom. We kunnen het welkomstprogramma aansluitend voor je implementeren en beheren, inclusief succesmeting en doorontwikkeling.

Deze bedrijven hebben de klantloyaliteit aanzienlijk verbeterd:

Hulp nodig bij jouw loyaliteitsprogramma?

Ben je op zoek naar een onderscheidend en hartveroverend loyaliteitsprogramma? Neem dan contact op met Leon. Samen met jou kijkt hij naar de mogelijkheden voor een geschikt loyaliteitprogramma. Als je wil weten hoe wij omgaan met jouw gegevens, bekijk dan ons privacy statement.

Leon Toonen