Onze oplossingen ondersteunen stuk voor stuk bij het behouden en ontwikkelen van winstgevende klantrelaties. In combinatie met elkaar vormen ze een complete aanpak om succesvol te bouwen aan klantloyaliteit. Maar ook als losstaande oplossing maken ze een significant verschil. Benieuwd naar de Loyalty Succes Formule voor jouw organisatie?
Een hartveroverend, effectief en onderscheidend loyaliteitsprogramma dat zich doorlopend vernieuwt en tóch herkenbaar blijft. Daarmee maak je het verschil. Zeker als je actief bent in een volwassen markt waarin de verschillen klein zijn.
Wij denken met je mee, adviseren en implementeren een compleet programma dat naadloos aansluit bij jouw merk en klantbehoeften, het businessmodel en jouw marktspecifieke doelen.
Je wil in al jouw contactmomenten loyaliteit opbouwen. Zowel als het gaat om nieuwe als trouwe klanten, de ‘probleemklant’ en de verloren klant. Je vindt dat die liefde en aandacht er altijd moet zijn. De klant verrassen geeft je een ‘delight’-moment. En dus wil je de bestaande touchpoints aangrijpen en goed de klantfases volgen. Zo voelt de klant zich meer erkend. In samenspraak met jou ontwikkelen en ontwerpen we de loyalty journey. Daarbij richten we ook jouw ICT-infrastructuur in.
Klanten met een hoog uitstroomrisico en een hoge klantwaarde heb je het liefst zo scherp mogelijk in beeld. Maar hoe krijg je inzicht in de loyaliteit van jouw klanten? Loyalty Insight laat je zien waar jouw uitdagingen liggen rond klantloyaliteit,
uitstroomreductie en klantwaardeontwikkeling. Dit doen we onder meer door klantonderzoeken, datamining op het gedrag van klanten en de inzet van voorspellingsmodellen. Op basis van deze inzichten kunnen problemen én groeikansen worden aangepakt.
Hoe krijg je grip op klantloyaliteit? Hoe verbind je jouw klanten aan jouw organisatie en verhoog je de klantwaarde? Door te investeren in een robuuste meerjarenvisie op klantloyaliteit! Een loyaliteitsstrategie die aansluit bij jouw kernwaarden, marktbenadering en positionering.
Passend bij jouw product, merk en klant. En met een concrete koppeling aan projecten. Met een duidelijke loyaltystrategie voorkom je de uitstroom van winstgevende klanten. Jouw klant is het kapitaal van de organisatie. Investeren in loyaliteit loont!
© Copyright – Dunck B.V.
Bel of je mail je ons liever? Dat kan natuurlijk ook!
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events
Doe hieronder snel jouw sollicitatie. Door je gegevens achter te laten weten wij wie jij bent en kunnen wij contact met je opnemen. Binnen 14 dagen nemen wij jouw sollicitatie in behandeling.