De loyalty succes formule

De loyalty succes formule

Direct aan de slag met Loyalty Marketing

Onze oplossingen ondersteunen stuk voor stuk bij het behouden en ontwikkelen van winstgevende klantrelaties. Zo vergroten we klantinzicht en ontwikkelen we slimme strategieën. Met effectieve programma’s en campagnes realiseren we impact in de praktijk. Wil je ontdekken welke loyalty kansen jij laat liggen? Start dan de gratis Loyalty Scan.

Het verschil maken met een loyaliteitsprogramma

Een hartveroverend, effectief en onderscheidend loyaliteitsprogramma dat zich doorlopend vernieuwt en tóch herkenbaar blijft. Daarmee maak je het verschil. Zeker als je actief bent in een volwassen markt waarin de verschillen klein zijn.

Wij denken met je mee, adviseren en implementeren een compleet programma dat naadloos aansluit bij jouw merk en klantbehoeften, het businessmodel en jouw marktspecifieke doelen.

Oplossingen
Oplossingen

Inhaken op kansrijke momenten in de klantrelatie

Je wil in al uw contactmomenten loyaliteit opbouwen. Zowel als het gaat om nieuwe als trouwe klanten, de ‘probleemklant’ en de verloren klant. Je vindt dat die liefde en aandacht er altijd moet zijn. De klant verrassen geeft je een ‘delight’-moment. En dus wil je de bestaande touchpoints aangrijpen en goed de klantfases volgen. Zo voelt de klant zich meer erkend. In samenspraak met jou ontwikkelen en ontwerpen we de loyalty journey. Daarbij richten we ook jouw ICT-infrastructuur in.

Oplossingen
Oplossingen

Wil jij starten met Loyalty Marketing?
Download dan de 10 tips van onze experts.

Krijg inzicht in de loyaliteit van jouw klanten

Klanten met een hoog uitstroomrisico en een hoge klantwaarde heb je het liefst zo scherp mogelijk in beeld. Maar hoe krijg je inzicht in de loyaliteit van jouw klanten? Loyalty Insight laat je zien waar jouw uitdagingen liggen rond klantloyaliteit,

 

uitstroomreductie en klantwaardeontwikkeling. Dit doen we onder meer door klantonderzoeken, datamining op het gedrag van klanten en de inzet van voorspellingsmodellen. Zo pak je problemen aan en benut je groeikansen. Want klanten zijn het kapitaal van jouw organisatie.

Oplossingen
Oplossingen

Gericht aan de slag vanuit een strategisch fundament

Hoe krijg je grip op klantloyaliteit? Hoe verbind je jouw klanten aan jouw organisatie en verhoog je de klantwaarde? Investeer in een robuuste meerjarenvisie op klantloyaliteit. Een loyaliteitsstrategie die aansluit bij jouw kernwaarden, marktbenadering en positionering. 

Passend bij jouw product, merk en klant. En met een concrete koppeling aan projecten. Met een duidelijke loyaltystrategie voorkom je de uitstroom van winstgevende klanten. Jouw klant is het kapitaal van de organisatie. Investeren in loyaliteit loont.

Oplossingen
Oplossingen