Blogs

Welkom op ons loyalty marketing blog. Dé plek om informatie en de laatste inzichten te krijgen over klantloyaliteit en loyalty marketing oplossingen. 

Categorie
Loyalty Insight
Dunck Loyalty heeft recent een uitgebreid sectoronderzoek uitgevoerd onder vooraanstaande Nederlandse verenigingen. Met succes: 60 organisaties namen deel aan het onderzoek. Ontdek de kernresultaten in ons blog.
Loyalty Insight
Focusgroepen leveren vaak waardevolle inzichten op, maar het succesvol organiseren ervan vergt zorgvuldige overwegingen. Welke vorm en opzet moet je kiezen? Hoe interpreteer je de resultaten? Ontdek het in dit blog.
Loyalty Insight
Klanttevredenheid is een belangrijke graadmeter voor succes. Maar hoe voer je een goed klanttevredenheidsonderzoek uit? Welke vorm kies je? En welke onderwerpen zet je centraal? Ontdek het in dit blog!
Loyalty Strategy
Wanneer een goed doel haar communicatie afstemt op de fase binnen de levenscyclus waarin de donateur zich begeeft, heeft deze meer grip op de houding van haar donateurs. Ontdek hier de fases van de Donor Lifecycle!
Loyalty Strategy
Veel bedrijven streven naar een hoge klanttevredenheid. Maar tevreden klanten zijn nog geen loyale klanten. Hoe dat zit, ontdek je in dit blog.
Loyalty Insight
De resultaten van de CSS benchmark 2022 zijn bekend! Dit blog neemt je mee in een aantal relevante inzichten die in de benchmark van 2022 naar voren kwamen.
Loyalty Campaign
Als marketeer wil je dat jouw doelgroep de juiste boodschap op het juiste moment ontvangt. Hiervoor maak je veelvuldig gebruik van verschillende soorten campagnes. Maar welke campagne zet je in op welk moment?
Loyalty Insight
De Charity Support Score is dé loyaliteitsmetric die zich heeft bewezen als betrouwbare voorspeller van steunintentie voor de komende jaren. 
Loyalty Insight
De resultaten van de CSS benchmark 2021 zijn bekend. Dit blog neemt je mee in een aantal relevante inzichten die in de benchmark van 2021 naar voren kwamen.