Welkom op ons loyalty marketing blog. Dé plek om informatie en de laatste inzichten te krijgen over loyaliteitsprogramma’s en klantenbinding. Wij schrijven interessante artikelen over Loyalty Insights, Loyalty Programs, Loyalty Campaigns en Loyalty Strategy
Een loyaliteitsprogramma opzetten?
Een loyaliteitsprogramma is een krachtig instrument voor het stimuleren van klantloyaliteit. Binnen onze programma’s wordt gewenst gedrag gestimuleerd en beloond. Dit geeft klanten een extra reden om herhaaldelijk voor jouw merk of organisatie te kiezen. Bovendien biedt het mogelijkheden om de merkbeleving te versterken, klantinzicht te verzamelen en gericht met klanten te communiceren. Dit resulteert in hogere klantwaarde en klanttevredenheid.
Loyalty Strategie
Hoe krijg je grip op klantloyaliteit? Hoe verbind je klanten aan jouw organisatie en hoe verhoog je de klantwaarde? Investeer in een robuuste meerjarenvisie op klantloyaliteit. Een loyaliteitsstrategie die aansluit bij jouw kernwaarden, marktbenadering en positionering. Passend bij jouw product, merk en klant. En met een concrete koppeling aan projecten. Met een duidelijke loyalty strategie voorkom je uitstroom van winstgevende klanten. Jouw klant is het kapitaal van de organisatie. Investeren in loyaliteit loont!
Wat is Loyalty Marketing?
Het ontwikkelen en behouden van winstgevende klantrelaties is van vitaal belang voor iedere organisatie. Bedrijven die hier mee bezig zijn profiteren van trouwere klanten welke vaker terugkomen en meer besteden. Bij Dunck helpen wij onze opdrachtgevers al bijna 20 jaar met het ontwikkelen en behouden van winstgevende klantrelaties. Dit noemen wij loyalty marketing. Vanuit ruime kennis en ervaring weten wij wat werkt om ook samen met jou succesvol te bouwen aan klantloyaliteit.
Inzicht in klantloyaliteit
Klanten met een hoog uitstroomrisico en een hoge klantwaarde heb je het liefst zo scherp mogelijk in beeld. Maar hoe krijg je inzicht in de loyaliteit van jouw klanten? Loyalty Insight laat je zien waar jouw uitdagingen liggen rond klantloyaliteit, uitstroomreductie en klantwaardeontwikkeling. Dit doen we onder meer door klantonderzoeken, datamining op het gedrag van klanten en de inzet van voorspellingsmodellen. Zo pak je problemen aan en benut je groeikansen. Want klanten zijn het kapitaal van jouw organisatie.
*Als je je inschrijft accepteer je de privacy policy.
Powered by:
Een initiatief van Dunck loyalty marketing
Powered by:
Een initiatief van Dunck loyalty marketing
© Copyright – Dunck B.V.
Wij helpen je graag verder met jouw loyaliteitsvraagstuk! Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Bel of je mail je ons liever? Dat kan natuurlijk ook!