Welkom op ons loyalty marketing blog. Dé plek om informatie en de laatste inzichten te krijgen over klantloyaliteit en loyalty marketing oplossingen.
Loyalty Insight
CSS Benchmark 2025 – Inschrijving geopend!
Ben jij als fondsenwerver benieuwd hoe loyaal en betrokken jouw donateurs zich voelen en hoe zich dat verhoudt ten opzichte van andere organisaties? Meld je dan nu aan voor de jaarlijkse CSS Benchmark!
Vergeet niemand meer te bedanken met een waarderingskalender
Spreek je geen waardering uit, of voelt het onpersoonlijk en onoprecht? Dan brokkelt loyaliteit langzaam af en neemt de kans toe dat een klant uiteindelijk bij je weg gaat. Een goed uitgewerkte Waarderingskalender helpt jouw organisatie om dit te voorkomen!
Ben je benieuwd naar hoe ons Loyalty Dashboard diverse databronnen koppelt om een volledig beeld te krijgen van de donateurs van jouw organisatie? Klik dan snel verder!
In deze blog lees je het boeiende interview met Martine van der Heul, senior fondsenwerver bij Milieudefensie, over hoe hoe slimme loyaliteitscampagnes, zoals 'happy calls', een hechte band vormen en verbeteren met leden en donateurs.
Ben jij klaar om de loyaliteit van jouw klanten naar een hoger niveau te tillen? In deze blog leer je van toonaangevende Nederlandse verenigingen hoe zij klanten binden en behouden.
Focusgroepen zijn essentieel zijn voor organisaties! Lees in deze blog waarom dit zo is, welke soorten focusgroepen bestaan en hoe je deze optimaal inzet voor belangrijke inzichten.
Klanttevredenheid is erg belangrijk voor een succesvol bedrijf! In deze blog wordt uitgelegd hoe een klanttevredenheidsonderzoek op de juiste manier wordt uitgevoerd om essentiële inzichten te verkrijgen.
Elke donateur heeft zijn eigen 'Donor Lifecycle' binnen een organisatie. In deze blog lees je waarom het begrijpen van de donateursreis essentieel is voor het optimaliseren van klantloyaliteit.