Succesverhalen

Dunck heeft meer dan 20 jaar ervaring. In die tijd hebben we mogen werken voor uiteenlopende opdrachtgevers uit tal van sectoren. Daardoor is de kans groot dat we ook voor jouw organisatie wat kunnen betekenen. Bekijk hieronder een greep uit onze succesverhalen!
B2C
Loyalty Program
Meer dan een lage telefoonrekening
In opdracht van Lebara heeft Dunck de Voordeelclub omgetoverd tot een instrument dat volledig aansluit bij de herpositionering van de telecomprovider. Bekijk hoe de nieuwe Lebara Voordeelclub tot stand is gekomen!
Verenigingen
Loyalty Insights
Focusgroepen onder leden
Om haar leden beter te begrijpen, heeft de Fietsersbond in samenwerking met Dunck een kwantitatief- én kwalitatief onderzoek opgezet. Met de resultaten hiervan kan de Fietsersbond haar strategie voor een fietsveilig Nederland verfijnen naar de wensen en verwachtingen van haar leden. Benieuwd naar de resultaten? Lees snel verder!
Charity
Loyalty Campaign
Waarderingskalender voor donateurs
Het uitspreken van waardering een krachtig instrument om loyaliteit verder te versterken. Benieuwd hoe Dunck en de Hersenstichting middels een waarderingskalender impact maken op donateursloyaliteit? Je leest het hier!
Charity
Loyalty Insights
Focusgroepen onder donateurs
Ontdek hoe Stichting het Gehandicapte Kind haar donateurs nog beter aan zich bindt! Lees hoe digitale focussengroepen, in samenwerking met Dunck, waardevolle inzichten opleverden en zelfs leidden tot een nieuwe missie speciaal gecreëerd voor donateurs.
Charity
Loyalty Insights
Focusgroepen onder supporters
Dunck leidt Greenpeace naar succes met strategische inzichten! Digitale focusgroepen hebben, onder leiding van Dunck, essentiële inzichten opgeleverd voor het herontwerp van onder andere het magazine. Lees hier hoe een groen communicatiesucces is behaald dankzij deze doelgerichte aanpak!
Charity
Loyalty Strategy
Strategisch Loyalty Plan voor supporters
Greenpeace introduceert, in samenwerking met Dunck, een strategisch loyaliteitsplan voor supporters om de steun te vergroten. Benieuwd naar hoe Dunck dit plan heeft opgesteld? Je leest het hier!
B2B
Loyalty Program
Loyaliteitsprogramma voor bloemisten
Dankzij Dunck Loyalty heeft Hoek Flowers een sterke marketingtool ontwikkeld om klantrelaties te verbeteren en klantgedrag gericht te stimuleren. De tool verhoogt klanttevredenheid en ontzorgt het marketingteam met geautomatiseerde campagnes. Bekijk hier het hele verhaal!
Verenigingen
Loyalty Program
Voordeelprogramma voor leden
Bekijk hoe Dunck het ledenvoordeelprogramma van de FNV heeft getransformeerd, met een focus op strategische exclusieve voordelen. Lees snel verder over het succes en waarom deze samenwerking een passende vernieuwing is voor de FNV.
B2B
Loyalty Program
Spaarprogramma voor frituristen
Verken hier het succesverhaal van Vanreusel's innovatieve SnackCoins spaarprogramma, ontwikkeld in samenwerking met Dunck! Benieuwd hoe frituristen nu eenvoudig punten sparen kunnen sparen bij elke aankoop, hoe de lancering is verlopen en hoe de uitbreiding van het klantenbestand is gerealiseerd? Lees snel verder!
B2B
Loyalty Program
Privilegeprogramma voor agrariërs
Ben jij benieuwd naar het nieuwe A-Grow loyaliteitsprogramma van MS Schippers? In dit succesverhaal lees je hoe dit programma zowel klanten sterker bindt, als bijdraagt aan de optimalisatie van bedrijfsprocessen en de stimulatie van groei!
Verenigingen
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor nieuwe leden
Verken onze succes samenwerking met Vereniging Eigen Huis, waar de marketingspecialisten van Dunck een op maat gemaakt welkomstprogramma hebben ontwikkeld. Neem snel een kijkje en zie zelf onze impact!
B2B
Loyalty Campaign
Kortlopende spaar- & winactie
De gevolgen van de strategie en uitvoering van Dunck vielen op gedurende het jubileumjaar van Solar Nederland. Bekijk hoe onze impact van een doordacht klantenbeheer en unieke prijzen dit een succesverhaal maakte. Lees snel verder!
Charity
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor donateurs
Dunck laat het succesverhaal zien van het welkomstprogramma voor donateurs bij het Liliane Fonds! De methodiek en aansprekende campagnes van Dunck hebben de verbondenheid vergroot en het uitstroomrisico geminimaliseerd onder donateurs. Lees snel verder voor dit unieke succesverhaal!
B2C
Loyalty Program
Programma evaluatie en optimalisatie
Dunck heeft het loyaliteitsprogramma van AccorHotels getransformeerd! Met een diepgaand klant- en stakeholderonderzoek werden quickwins en strategische verbeteringen getoond, waardoor het programma nu beter aansluit op de behoeften van hotelgasten. Lees snel verder voor het hele verhaal!
B2C
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder abonnees
Lees hier de strategie achter het succes van Hearst Magazines! Hearst, bekend van topmagazines zoals ELLE en Cosmopolitan, heeft met het loyaliteitsonderzoek van Dunck niet alleen de binding met abonnees in kaart bracht, maar ook hun behoudsaanpak geoptimaliseerd. Meer weten? Klik hier!
B2B
Loyalty Insights
Markt- en concurrentieonderzoek
Bekijk hier het succesverhaal van Bakels! Samen me Dunck heeft Bakels een strategie voor duurzame groei ontwikkeld. Hierdoor heeft Bakels zowel een concurrentievoordeel weten te behalen als de klantrelaties in de bakkersmarkt weten te versterken!
B2C
Loyalty Strategy
Strategisch Loyalty Plan
Van prijsvechter naar serieuze energieleverancier! Lees hier hoe deze verandering plaatsvond en hoe Dunck de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) geholpen heeft naar meer groei en meer succes.
B2C
Loyalty Campaign
Waarderingscampagne met cadeaushop
Ontdek hoe het snelgroeiende uitzendbureau Raaak personeel met Duncks strategische aanpak het personeelsverloop verminderde en de tevredenheid onder zowel medewerkers als uitzendkrachten verhoogde. Klik hier voor het volledige verhaal!

Wij werken ook met trots voor:

Logo Greenpeace
Logo Hartstichting