Dunck heeft meer dan 20 jaar ervaring. In die tijd hebben we mogen werken voor uiteenlopende opdrachtgevers uit tal van sectoren. Daardoor is de kans groot dat we ook voor jouw organisatie wat kunnen betekenen. Bekijk hieronder een greep uit onze succesverhalen!
Dunck heeft voor Vakbond FNV het programma Ledenvoordeel FNV ontwikkeld en is verantwoordelijk voor de uitvoering en doorontwikkeling van het programma.
Voor snackfabrikant Vanreusel heeft Dunck een inventief spaarprogramma ontwikkeld om klanten beter te leren kennen en een nieuw direct marketingkanaal te ontsluiten.
Voor MS Schippers ontwikkelde Dunck een multilayer loyaliteitsprogramma dat voor een efficiëntere bedrijfsvoering zorgt en bewezen bijdraagt aan de groeidoelstellingen.
Dunck heeft voor Vereniging Eigen Huis een concept ontwikkeld voor een effectief welkomstprogramma. Met dit programma worden nieuwe leden o.a. wegwijs gemaakt.
In het kader van het 100-jarig jubileum van Solar, heeft Dunck een spectaculaire win-actie opgezet. Dit zorgde voor een boost van zowel de omzet als de klanttevredenheid.
Voor het Liliane Fonds heeft Dunck een welkomstprogramma gerealiseerd dat de rationele en emotionele verbondenheid bij nieuwe donateurs stimuleert en uitstroom beperkt.
Dunck heeft het huidige loyaliteitsprogramma van Accor Hotels onderzocht en geanalyseerd, waardoor bottlenecks en kansen voor succesvolle doorontwikkeling geïdentificeerd konden worden.
Dunck heeft Hearst Magazines inzicht verschaft in de loyaliteit van abonnees en verbeterpunten geïdentificeerd, waarna bij de tweede meting positieve ontwikkelingen werden waargenomen.
Dunck heeft middels een combinatie van kwalitatief en kwantitatief onderzoek de marktpositie van Bakels in kaart gebracht en mogelijkheden tot groei en onderscheiding geïdentificeerd.
Dunck heeft voor de Nederlandse Energie Maatschappij een loyaliteitsplan ontwikkeld met korte- en langetermijnprojecten. Inmiddels zijn de eerste resultaten zichtbaar.
Om uitzendkrachten en personeelsleden meer waardering te geven hebben wij de Raaak Cadeaushop ontwikkeld. Hier bestellen zij o.a. verjaardags- en kerstcadeaus.
Om het effect van alle verschillende campagnes en loyaliteitsactiviteiten te meten, kijkt Milieudefensie zowel naar attitude als gedrag. De Charity Support Score (CSS) is een belangrijke graadmeter.
Dunck heeft vastgesteld wat de specifieke Loyalty KPI’s voor de titels van Audax zijn. Hierna hebben wij voor titel ‘Vriendin’ een white label Loyalty Dashboard gemaakt om de KPI’s te monitoren.
Na onderzoek van Dunck is duidelijk geworden welke groepen sterk en minder sterk betrokken zijn bij CliniClowns. Op basis hiervan zijn verbeterpunten geïdentificeerd.
Dunck bracht in kaart hoe betrokken diverse groepen supporters van World Animal Protection zijn. Na de data-analyse zijn verbeterpunten geïdentificeerd per segment supporters.
Door onderzoek van Dunck hebben Aids Fonds en STOP AIDS NOW! beter inzicht gekregen in donateursloyaliteit op basis waarvan een strategisch besluit is genomen.
Dunck heeft voor Raaak een onderzoek uitgevoerd, waardoor inzicht is verkregen in de tevredenheid en de wensen en behoeften van zowel klanten als uitzendkrachten van Raaak.
Door de jaarlijkse metingen van Dunck is het voor de Dierenbescherming eenvoudiger om de uitwerkingen van activiteiten te monitoren en zo de juiste acties te bepalen om loyaliteit te stimuleren.
Dunck maakte voor Greenpeace inzichtelijk op welke punten financiële en niet-financiële supporters van elkaar verschillen en gaf advies om de loyaliteitsaanpak te optimaliseren.
Dunck ontwierp een welkomstprogramma voor FNV. Nieuwe leden die het welkomstprogramma ontvangen, scoren veel hoger op de belangrijkste loyaliteitsmetric, de NPS.
Voor Natuurmonumenten heeft Dunck een winback-programma ontwikkeld, waarmee ze relaties met uitgestroomde leden kan onderhouden en een deel kan terugwinnen.
Voor Milieudefensie heeft Dunck een breed gedragen Loyalty Plan ontwikkeld, waarmee de loyaliteit van financiële relaties aantoonbaar vergroot kan worden.
Om de uitstroom te beperken, heeft Dunck voor AVROTROS een concept voor een welkomstprogramma voor nieuwe leden en een loyaliteitsraamwerk voor actieve leden ontwikkeld.
Voor de Hartstichting heeft Dunck onderzoek gedaan naar uitstroom van donateurs. Nadien werd de Hartstichting van handvatten ter verbetering van behouds- en win-backactiviteiten voorzien.
Dunck heeft voor KWF een welkomstprogramma ontwikkeld, bestaande uit advies over de inzet en invulling van diverse campagnes gedurende de eerste 18 maanden van het donateurschap.