Ons loyalty platform als kloppend hart van jouw programma
Het bouwen aan klantloyaliteit gaat tegenwoordig hand in hand met techniek. Als loyalty specialist weten wij als geen ander wat jij als marketeer nodig hebt. Daarom investeren we doorlopend in het optimaliseren en uitbreiden van ons eigen loyalty platform. Op deze manier maken we geavanceerde technologie voor iedereen toegankelijk. Al vele merken en organisaties maken efficiënt gebruikt van onze modules, volledig in hun eigen huisstijl en waar nodig op maat.
Uit welke modules bestaat jouw ideale programma of campagne?
Account modules
De account modules zorgen ervoor dat je jouw klanten (beter) leert kennen. We richten ons op registratie, verificatie en verrijking. Iedere klant krijgt in het loyalty platform een ‘mijn-omgeving’ waarbij naast profielgegevens ook onderdelen van de klanthistorie staan weergegeven. Als admin-user bekijk je via een dashboard eenvoudig de gegevens van individuele klanten.
Spaar modules
Ons loyalty platform biedt diverse modules om klanten, voor uiteenlopende gedragingen, te belonen met virtuele punten. Beschik je zelf over (aankoop)data? Dan brengen we een rechtstreekse data-uitwisseling tot stand. Wil je juist (aankoop)data verzamelen? Dan kan dit met onze ‘(QR) Code Module’ of ‘Receipt Identify Module’.
Spaar modules
Ons loyalty platform biedt diverse modules om klanten, voor uiteenlopende gedragingen, te belonen met virtuele punten. Beschik je zelf over (aankoop)data? Dan brengen we een rechtstreekse data-uitwisseling tot stand. Wil je juist (aankoop)data verzamelen? Dan kan dit met onze ‘(QR) Code Module’ of ‘Receipt Identify Module’.
Benefit modules
De juiste mix van benefits vormt een trigger voor gedragsverandering. In de eerste plaats verleidt het klanten om deel te nemen. Vervolgens zorgt het ervoor dat klanten gemotiveerd blijven om gewenst gedrag te blijven vertonen. De modules in het loyalty platform zijn o.a. gericht op cadeaus, giftcards en belevenissen. Ook producten en services uit jouw eigen assortiment zijn mogelijk.
Shop modules
De shop module ontsluit de omgeving waar jouw klanten benefits kunnen inzien en bestellen. Aan alle benefits geven we unieke omschrijvingen, foto’s en condities mee. Er is ook een module voor het selecteren van een spaardoel. Zo kunnen we daar gericht over communiceren. De shop modules zijn daarom gelinked aan meerdere andere modules.
Warehouse & (e-)fulfilment
De beleving is pas compleet wanneer jouw klant zijn beloning naar tevredenheid heeft ontvangen. Zodra jouw klant iets bestelt, zorgen wij voor een snelle levering. Geheel in stijl met de manier waarop jij met jouw klanten communiceert. Dit kan fysiek in het geval van cadeaus, maar ook digitaal in het geval van giftcards, vouchers en coupons.
Warehouse & (e-)fulfilment
De beleving is pas compleet wanneer jouw klant zijn beloning naar tevredenheid heeft ontvangen. Zodra jouw klant iets bestelt, zorgen wij voor een snelle levering. Geheel in stijl met de manier waarop jij met jouw klanten communiceert. Dit kan fysiek in het geval van cadeaus, maar ook digitaal in het geval van giftcards, vouchers en coupons.
Multi-layer module
De waarde van jouw klanten neemt toe naarmate er meer aankopen en interacties plaatsvinden. Onze multi layer module stelt je in staat om de binding met klanten te versterken door oplopende extraatjes, beloningen en statuslevels toe te voegen. Zo voelen jouw meest waardevolle klanten zich extra bijzonder en worden kleinere klanten juist gemotiveerd om te groeien.
Campaign modules
Ons loyalty platform ontsluit een nieuw instrument voor slimme marketing- en communicatiecampagnes. We triggeren omnichannel campagnes op basis van klantgedrag, of juist het uitblijven hiervan. Zo krijg je de aandacht van klanten gevestigd op datgene waar jij van wil dat hun aandacht er naar toe gaat.
Campaign modules
Ons loyalty platform ontsluit een nieuw instrument voor slimme marketing- en communicatie campagnes. We triggeren omnichannel campagnes op basis van klantgedrag, of juist het uitblijven hiervan. Zo krijg je de aandacht van klanten gevestigd op datgene waar jij van wil dat hun aandacht er naar toe gaat.
Engagement modules
Het stimuleren van interactie vergroot de betrokkenheid en loyaliteit. Binnen ons loyalty platform kan dit op uiteenlopende manieren. De quiz, poll en enquête zijn veelgebruikte modules. Maar ook gamification elementen behoren tot de mogelijkheden. Wist je al dat je engagement ook kunt belonen met virtuele punten?
Service & Contact center
Voor een optimale beleving is een contactcenter onmisbaar. Hier worden vragen van deelnemers tijdig en adequaat afgehandeld. Voor ieder kanaal bieden we een module. Afhankelijk van jouw voorkeuren zijn wij per kanaal eerste- of tweedelijns. Ook voor internationale hulpvragen kun je bij onze agents terecht.
Dashboard & Rapportages
Onze dashboards geven inzicht in de resultaten van jouw programma of campagne. Hiermee kun je het gedrag van jouw klanten nauwkeurig volgen. Van het aantal deelnemers en gespaarde punten tot aan de interactie op bepaalde touchpoints. Voortaan ligt klantinzicht aan de basis van al jouw marketingbeslissingen.
Welke modules heb jij nodig?
Ieder vraagstuk staat op zichzelf. Daarom is ons loyalty platform modulair opgebouwd. Zo gebruik je alleen wat je op dit moment écht nodig hebt. We gaan graag met je in gesprek om te verkennen welke modules jouw uitdaging oplossen.