Succesverhalen

Dunck heeft meer dan 20 jaar ervaring. In die tijd hebben we mogen werken voor uiteenlopende opdrachtgevers uit tal van sectoren. Daardoor is de kans groot dat we ook voor jouw organisatie wat kunnen betekenen. Bekijk hieronder een greep uit onze succesverhalen!
Goede doelen
Loyalty Program
Merkonderzoek onder donateurs
Ontdek het verhaal achter Aidsfonds en STOP AIDS NOW! Hier leidde Dunck een merkonderzoek onder donateurs. Ontdek hoe dit leiderschap de fusie heeft gestuurd en welke koers hierdoor genomen is? Lees snel verder!
Goede doelen
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder donateurs
Benieuwd naar hoe de Dierenbescherming met slimme inzichten en doortastende acties de loyaliteit van haar donateurs en leden versterkt? Leer hier alles over het succesvolle loyaliteitsonderzoek dat Dunck jaarlijks uitvoert voor de Dierenbescherming.
B2B
Loyalty Insights
Loyaliteitsonderzoek onder supporters
Wil je weten hoe Greenpeace zorgt voor meer betrokkenheid en binding van klanten? Dunck laat de inzichten uit het loyaliteitsonderzoek onder financiële en niet-financiële supporters zien. “Ben jij al klaar voor een groenere toekomst?" Lees snel verder!
Verenigingen
Loyalty Campaign
Winbackprogramma voor oud leden
‘Behoud van natuur begint met behoud van leden’. Verken nu hoe Dunck Loyalty Natuurmonumenten heeft ondersteund bij het ontwikkelen van een doeltreffend winbackprogramma. Klik hier voor concrete resultaten en het hele succesverhaal!
Goede doelen
Loyalty Insights
Focusgroepen onder supporters
Dunck leidt Greenpeace naar succes met strategische inzichten! Digitale focusgroepen hebben, onder leiding van Dunck, essentiële inzichten opgeleverd voor het herontwerp van onder andere het magazine. Lees hier hoe een groen communicatiesucces is behaald dankzij deze doelgerichte aanpak!
Goede doelen
Loyalty Strategy
Strategische Loyalty Plan voor donateurs
Bekijk hier het pakkende succesverhaal van Milieudefensie, waar Dunck Loyalty met het strategische Loyalty Plan de loyaliteit van 100.000 donateurs heeft versterkt! Klaar voor succes? Lees dan snel verder!
Goede doelen
Loyalty Insights
Exit-onderzoek voormalige donateurs
Lees hoe Dunck Loyalty diepgaand onderzoek deed, telefonische interviews afnam én concrete handvatten bood voor het behoud en terugwinnen van steun aan de Hartstichting. Een must-read succesverhaal voor elke non-profit organisatie!
Goede doelen
Loyalty Strategy
Waarderingskalender voor donateurs
Dit succesverhaal beschrijft de aanpak en het resultaat van de waarderingskalender en hoe het Amref Health Africa heeft geholpen dit doel te realiseren.
Goede doelen
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor donateurs
Met 1 miljoen donateurs is KWF het grootste goede doel in Nederland. Leer het door ons ontworpen welkomstprogramma kennen dat nieuwe donateurs niet alleen aantrekt, maar ook vasthoudt. Bekijk het hele verhaal en zie de impact voor jezelf!
Goede doelen
Loyalty Strategy
Visie op loyaliteit en strategie
Benieuwd naar het geheim achter 85% ledenbetrokkenheid van Amnesty International? Lees dan snel verder en ontdek hoe Amnesty samen met Dunck een vernieuwende visie heeft neergezet, inclusief het succes van de 'Mensenrechten Special'.
Goede doelen
Loyalty Campaign
Welkomstprogramma voor donateurs
Dunck laat het succesverhaal zien van het welkomstprogramma voor donateurs bij het Liliane Fonds! De methodiek en aansprekende campagnes van Dunck hebben de verbondenheid vergroot en het uitstroomrisico geminimaliseerd onder donateurs. Lees snel verder voor dit unieke succesverhaal!
Goede doelen
Loyalty Strategy
Strategisch Loyalty Plan voor supporters
Greenpeace introduceert, in samenwerking met Dunck, een strategisch loyaliteitsplan voor supporters om de steun te vergroten. Benieuwd naar hoe Dunck dit plan heeft opgesteld? Je leest het hier!
Goede doelen
Loyalty Campaign
Waarderingskalender voor donateurs
Het uitspreken van waardering een krachtig instrument om loyaliteit verder te versterken. Benieuwd hoe Dunck en de Hersenstichting middels een waarderingskalender impact maken op donateursloyaliteit? Je leest het hier!
Goede doelen
Loyalty Insights
Focusgroepen onder donateurs
Ontdek hoe Stichting het Gehandicapte Kind haar donateurs nog beter aan zich bindt! Lees hoe digitale focussengroepen, in samenwerking met Dunck, waardevolle inzichten opleverden en zelfs leidden tot een nieuwe missie speciaal gecreëerd voor donateurs.


Wij werken ook met trots voor: